Projektový den v Myškách – „JEŽEK JABLKA NEŽERE“ /20. 1. 2022/

  • 1-1-1
  • 1-2-1
  • 1-6-1
  • 1-17-1
  • 1-7-1
  • 1-4-1
  • 1-3-1
  • 1-9-1
  • 1-8-1
  • 1-11-1
  • 1-14-1
  • 1-25-1
  • 1-30-1
  • 1-39
  • 1-5-1
  • 1-10-1
  • 1-13-1
  • 1-15-1
  • 1-16-1
  • 1-18-1
  • 1-27-1
  • 1-26-1
  • 1-36
  • 1-38
  • 1-32-1
  • 1-12-1
  • 1-21-1
  • 1-22-1
  • 1-20-1
  • 1-29-1
  • 1-28-1
  • 1-37
  • 1-43
  • 1-46
  • 1-45
  • 1-19-1
  • 1-33
  • 1-31-1
  • 1-42
  • 1-44
  • 1-41
  • 1-34
  • 1-24-1
  • 1-23-1
  • 1-35
  • 1-40
  • 1-6-2
  • 1-17-2
  • 1-39-1
  • 1-38-1
  • 1-36-1
  • 1-11-2
  • 1-43-1
  • 1-14-2
  • 1-30-2
  • 1-25-2
  • 1-37-1
  • 1-46-1
  • 1-45-1
  • 1-13-2
  • 1-15-2
  • 1-7-2
  • 1-18-2
  • 1-10-2
  • 1-27-2
  • 1-16-2
  • 1-26-2
  • 1-32-2
  • 1-41-1
  • 1-29-2
  • 1-42-1
  • 1-44-1
  • 1-2-2
  • 1-12-2
  • 1-4-2
  • 1-8-2
  • 1-9-2
  • 1-3-2
  • 1-20-2
  • 1-22-2
  • 1-28-2
  • 1-34-1
  • 1-21-2
  • 1-33-1
  • 1-19-2
  • 1-31-2
  • 1-35-1
  • 1-5-2
  • 1-40-1
  • 1-23-2
  • 1-24-2
  • 1-47
  • 1-52
  • 1-55
  • 1-54
  • 1-56
  • 1-49
  • 1-53
  • 1-48
  • 1-51
  • 1-50

Prožitkovou metodou se děti seznámily s životem ježka jak ve volné přírodě, tak v zajetí. Seznámily se formou obrázkového materiálu s ježkem, od jeho prvního dne života, až po jeho dospělost. Měly možnost, pomoci obrázků a maket zahrát si hru, kde hledaly vhodnou potravu pro ježka. Program byl doprovázen hudbou o Ježkovi a pohybem, hra na tělo+ nácvik písně Ježek Bodlinka. Součásti byly omalovánky a pracovní listy s grafomotorickými cviky. Celý program byl zakončen PH=na ježka.